قاصدکِ من...


♥♥♥♫ملودی عشق♫♥♥♥

عاشقانه

 

قاصدک زیبای من...

امروز چشمان منتظرم پشت پنجره ی عشق آمدنت را به انتظار نشست...

قاصدک مهربان من...

امروز هم همانند دیروز به شوق آمدنت در باغچه احساسم قدم زنان بودنت را آرزو کردم...

قاصدک عزیز من...

امروز هم نیامدی! اما من همچنان روزنه های امید را در قلبم پروش میدهم...

قاصدک بی همتای من...

امروز آهِ دلم را به آسمان هدیه دادم تا بادی آن را به تو برساند...و خدا تو را به من...

قاصدک بهتر از جان من...

من چشم در انتظارم...چشم انتظار آمدنت...چشم انتظار خبری از سوی عشقم...اما...اما!

قاصدک بی مهر من... پس کی میایی؟!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت 17:40 توسط محمد و مریم| |


Power By: LoxBlog.Com